• geldiğim yer

    2.
    Khontkar'ın rape takla attırdığı 2 soluklu şarkısıdır. biad edin karabaş kafalılar.
    ... agca
  • sözlükte sürekli futbol konuşulması

    13.
    Bana bakın lan faili mechul çocuklar. Burası buram buram taşak kokan köy kahveleriniz değil burada normal insanlar da yazıyor(bayan yazarlar da var) ayağınızı denk alın.
    Kızlar görüyorsunuz sözlük kütükleri böyle işte. 2 saat sonra sizlere bok atmaya devam ederler.. Benim şikayetim size değil yüce zallaha. Ama nafile!
    -1 ... agca
  • a101 den kasiyer düşürmek

    1.
    Biliyorsunuz ki a101 çalışanları genelde diğer market çalışanlarına göre daha güzeldir. işte tam da yine güzelliğinin üstünde olduğu bu gün, merkeze geçmeden önce haftasonu alışverişinden eksik kalanları tamamlamak için girdiğim a101de ayak üstü düşürdüğüm bu tatlı kasiyer kızla kaçamak halinde olmağa başladık. Konu terleten sohbetlere girdi bile.
    Allah günahlarımı affetsin çok giderli karı. Hanım affetsin inşallah...
    -1 ... agca
  • corona virüsünden ölecek tahmini insan sayısı

    2.
    Türkiye'ye geldi bile. Ben Türkiye'de en az 500.000 kişinin öleceğini düşünüyorum. Yaşlılar sonunda gidici yeni nesle yer açılıyor.
    1 ... agca
  • ulunun marka olmuş yazarları

    7.
    Göz dolduran listedir. sevgili frank'dan aldığım bu iltifatları hanımdan almıyorum valla.
    Baştacısan <3
    4 ... agca
  • sözlüğün en itici erkek yazarı

    51.
    Lan Vatanseverterörist, sen de tam Anadolu şehrinden başka şehre okumaya gitmiş kampüs reis yardımcısı ve aynı zamanda fakülte reisi tipi var awq.
    9 ... agca
  • sözlüğün en itici erkek yazarı

    49.
    Sürekli sözlük kızlarına söven cüce bir yazar vardı.
    Kısa boylu bişe. Çocuk adam der gören. Heh o işte.
    3 ... agca
  • uludağ sözlük uyumuyoruz zirvesi

    12.
    Yarın bir sürü maç var. Kim hazırlayacak kim teftiş edecek ve kim rapor alacak da amire iletecek de amir görüldü yapacak...
    Kim holigan banlayacak ulan. Söyleyin kim?
    Yarın 12 saat mesai var.... Gel de uyuma ancuk!
    1 ... agca
  • matematiği anlayamamak

    35.
    (bkz: zekâ geriliği)
    1 -2 ... agca
  • dolmuş şoförlerinin hız tutkusu

    9.
    Sireni duyana kadardır. Evet o sizin nefret ettiğiniz şeytan kılıklı hanzolar bir anda sevimli bir minik kediye dönüşüyorlar.
    ... agca
  • ezberlediğiniz maksimum sayfa sayısı

    2.
    2 sayfa..
    16 formülü 5 soru için ezberlemiştim.

    (bkz: çözeltiler termodinamiği)
    1 ... agca
  • hdp

    133.
    Sadece ve Sadece orospu çocuklarının gönül verdiği partidir.
    2 -1 ... agca
  • 2050 yılında türbanlılar olacak mı sorunsalı

    6.
    Çok az olur heralde.
    Ehlisünnet hâlâ müslüman ama geri kalanı kucaklarda sik kırıyor...
    Ucundan saçını açmaya başlayan 2 sene sonra adana mektebi emekçisine dönüyor.
    Bu gidişle zor ya :(
    ... agca
  • uludağ sözlüğe yeni başlayacaklara tavsiyeler

    19.
    Sözlüğün belli başlı Reisleri var
    bunlara saygı duyup biad etmeniz gerekiyor. Biz geldik çok devrecilik gördük siz de haddinizi bilin.
    Hadi bakalım yarın ahgşama su baskını var torun tombalak hamlasın biraz.
    -2 ... agca
  • karadenizlilerin biz farklıyız tripleri

    25.
    Herkes kendisini bir şekilde özel hissetmek istiyor ama bu Karadenizlilerin (özellikle ordu ve ilerisi) götünün başının ayrı oynamasını Freud bile açıklayamaz sanırım.
    Biz elhamdülillah kırıkkaleli şanslı insanlar olarak böyle bi tribe girmiyoruz hiçbir zaman.
    3 -1 ... agca
  • türk kürt kardeştir diyen salak

    3.
    Bir babun ile solucanın kardeş olma ihtimali bile daha fazla aq.
    2 -1 ... agca
  • yılmaz güney

    605.
    Kadına bakış açısını; amına yılan sokarak onu cezalandırma ve film setinde nebahat çehre'nin kafasına elma koyarak gerçek silahla ateş etmesi gösterir.

    Şimdi dişi sinek hakları için bile zırlayan sol-lgbt-feminik şebeklerin gönlündeki çirkin kralın kadına yaklaşımı bu.
    2 -1 ... agca
  • rte benim cumhurbaşkanım değildir

    13.
    RTE 450 milyonun cumhurbaşkanıdır.
    (Ortadoğulu Ümmet sayısı da göz önünde bulundurulmuştur.)
    1 -4 ... agca
  • türkiye nin dünya gözündeki değeri

    2.
    Değeri çok yüksek. Ama toprak üstünde yaşayanların değil toprakların önemi var.
    Değer yüksek ama itibar sıfır.
    1 -2 ... agca
  • anarşist yazarlar

    13.
    Haksız da değillerdir aslında. Siyasette Bu kadar iftira, kavga, yalan, arsızlık sizce vatan sevgisinden ölüp bittikleri için mi yapılıyor, yoksa altın yaraklı tuvaletlere sıçıp, hayal edemeyeceğin hayatı yaşayan ve gücüyle 77 sülalesinin kaderini değiştirmek istedikleri için mi?
    Millet de sosyal medyada hangi partinin il başkanlarının piçlerinin Challengere, corvette'e mustange bineceğinin kavgasını versin.
    ... agca
  • yeni şeyler getiriyorum